آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,752
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,906

1.

آموزش مرحله ای معلمان و دانشجو-معلمان با رویکرد اجتماعی-فرهنگی

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 123-140
حسین میهمی؛ محمد رامین باستان

2.

آموزش معلم: چیستی، چندگونگی و چگونگی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 27-44
محبوبه السادات کدخدایی

3.

ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 37-52
فرزانه امانی

4.

اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر عزت نفس دانش‌آموزان دختر کلاس ششم ابتدایی

دوره 9، شماره 15، خرداد 1402، صفحه 29-1
حسین عباسی

5.

ارتقاء مهارت حرفه ای دانشجو معلمان با تاکید برتربیت هنری در قالب برنامه درسی پنهان

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 67-78
نرجس رستگاری؛ نعمت الله موسی پور

6.

ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck (دانش محتوایی تعلیم و تربیت)

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 79-87
فریبا عدلی

7.

ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 11-28
رضا صابری؛ مژگان شریف زاده

8.

ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی

دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 45-60
علیرضا بادله؛ مریم ناظر شندی؛ نوید ثنایی

9.

ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 51-68
حسین تحویلیان

10.

اقدام پژوهی تحت تاثیر پارادایم عقلانیت تکنیکی یا معلم به عنوان پژوهنده

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 59-72
فهیمه گندمی

11.

الگوی اشتراک گذاری نتایج پژوهش‌کیفی: مطالعه‌ی موردی درس‌پژوهی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 13-26
مهدی قنبری؛ حسن نادعلی‌پور

12.

اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی

دوره 7، شماره 11، تیر 1400، صفحه 66-92
راضیه کریمی؛ افسانه کلباسی؛ زینب السادات اطهری

13.

بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 25-50
پوران خروشی؛ محمدجواد لیاقت دار؛ افسانه کلباسی

14.

بررسی ضرورت بکارگیری رویکرد آموزش معلم پژوهش محور در تربیت معلم

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 97-110
سلمی احسانی تیلمی؛ ابراهیم زارعی کیاسری؛ مریم سیدحسینی

15.

بررسی مفهوم «انسان فرهیخته» از منظر یوهان گوتفرید هِردِر و استنتاج دلالت های آن در عرصه تربیت معلم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 شهریور 1402
مسعود پیروتی اقدم؛ فاطمه نظری رودبالی

16.

بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی

دوره 5، شماره 7، شهریور 1398، صفحه 75-94
افسانه کلباسی؛ شهلا ذهبیون

17.

بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان

دوره 7، شماره 11، تیر 1400، صفحه 1-22
ابوالفضل قاسم زاده؛ محمد رزاقی

18.

بررسی و مقایسۀ سبک‌ نگارش فارسی اول، دوم و سوم دبستان با رویکرد درس‌پژوهی

دوره 9، شماره 16، مهر 1402، صفحه 140-115
محمد فقیری

19.

به سوی رویکردی مدرسه بنیان در حوزه رشد و بالندگی حرفه ای معلمان: تعیین عناصر اساسی یک رویکرد اثربخش

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 121-142
فهیمه گندمی

20.

پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 3-32
ناصر شیربگی؛ مصطفی قادری؛ هادی فریادرس

21.

پژوهش روایی: ماهیت تجربه

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 3-14
فرشته آل حسینی

22.

پژوهش روایی: مفهومی از تجربه

دوره 2، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 3-12
فرشته آل حسینی

23.

پیش بینی سازگاری فردی و اجتماعی بر اساس مکانیسم‌های دفاعی در دانشجو معلمان

دوره 4، شماره 6، مهر 1397، صفحه 121-135
آیت اله کریمی باغملک

24.

تأثیر اجرای روش‏های یادگیری مشارکتی جوریار و پژوهش گروهی بر خودکارآمدی هنرجویان

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 53-68
قربان کیانی؛ منیژه شهنی ییلاق؛ ذکر اله مروتی

25.

تأثیر استفاده از فعالیت‌های ارتباطی مطابق با برنامه درسی ملی بر انگیزه و یادگیری حروف الفبای انگلیسی

دوره 4، شماره 5، شهریور 1397، صفحه 89-122
فرناز ایمانپور؛ حمیرا نظری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب