آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,574
تعداد مشاهده مقاله5,197,268
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,395,966
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. (1394). نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(1), 1-13.
میرمحمود میرنسب; سعید قره آغاجی. "نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1, 1, 1394, 1-13.
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. (1394). 'نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(1), pp. 1-13.
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1394; 1(1): 1-13.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب