آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها280
تعداد مقالات2,004
تعداد مشاهده مقاله3,571,936
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,085,590
سبزه, بتول, دیلمی پور, صدیقه. (1399). تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(9), 49-68.
بتول سبزه; صدیقه دیلمی پور. "تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 9, 1399, 49-68.
سبزه, بتول, دیلمی پور, صدیقه. (1399). 'تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(9), pp. 49-68.
سبزه, بتول, دیلمی پور, صدیقه. تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 6(9): 49-68.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.