آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها416
تعداد مقالات3,176
تعداد مشاهده مقاله4,538,777
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,889,147
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), 85-96.
حورا صدرائی; فیروزه سپهریان آذر. "بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 2, 1399, 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). 'بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), pp. 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 5(2): 85-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب