آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها288
تعداد مقالات2,092
تعداد مشاهده مقاله3,635,515
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,141,801
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), 85-96.
حورا صدرائی; فیروزه سپهریان آذر. "بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 2, 1399, 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). 'بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), pp. 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 5(2): 85-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب