آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,000
تعداد مشاهده مقاله4,266,576
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,656,631
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), 85-96.
حورا صدرائی; فیروزه سپهریان آذر. "بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 2, 1399, 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). 'بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), pp. 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 5(2): 85-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب