آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها280
تعداد مقالات2,002
تعداد مشاهده مقاله3,556,580
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,080,302
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), 10-21.
سمیرا خضری; مریم سامری. "ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2, 4, 1399, 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). 'ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), pp. 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1399; 2(4): 10-21.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.