| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 495 |
| تعداد مقالات | 3,856 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,728,106 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,728,701 |
به بهانه انتشار دومین شماره نشریه (سخن مدیر مسئول) | ||
| پژوهش در آموزش کلاسهای تلفیقی و چندپایه | ||
| مطالب عمومی، دوره 1، شماره 2، اسفند 1400 اصل مقاله (165.21 K) | ||
| نویسنده | ||
| مجتبی حیدری | ||
| مدیر مسئول | ||
| چکیده | ||
| یکی از مهمترین حوزه های مرجعیت "مرجعیت تعلیم و تربیت" است. کسب این جایگاه و اعتبار علمی در گرو توجه به پژوهش، پژوهیدن و تولید بروندادهای حاصل از این پژوهش ها در قالب نشریات، کتابها و... می باشد. اگر نظام آموزشی تربیتمعلم، براساس پژوهشگری و پژوهش محوری شکل بگیرد و فرایند یادگیری و یاددهی نیز بههمین سیاق هدایت و از قواعد تکراری فاصله گیرد؛ این مهم زمانی اتفاق میافتد که در دوران تحصیل دانشجو معلمان امر پژوهش جدی گرفته شود . یکی از مهمترین فرآیندهای موجود در آموزشوپرورش آموزش و تدریس در چندپایه و کلاسهای تلفیقی است . برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجو معلمان با این واقعیت بسیار مهم و اجتناب ناپذیر ارائه محتواهای مبتنی بر پژوهشهای کاربردی و قابل دسترس می باشد. مدیریت امور پردیسهای استان مرکزی با اعتقاد به اینموضوع که پژوهش پیشران پیشرفت پایدار دانشگاه فرهنگیان در حوزه های تخصصی مانند مدیریت ، تدریس ، ارزشیابی و... محسوب میشود مصمم است تا از طریق انجام پژوهش های کاربردی و تولید نشریات تخصصی در این زمینه گام های موثری را بردارد. به لطف خداوند متعال و اهتمام پژوهشگران و علاقه مندان به موضوع کلاس های چند پایه و تلفیقی و همچنین مساعدت اعضای محترم هیات علمی و کوشش همکاران محترم در معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بویژه کارشناسی محترم پژوهش شاهد طراحی، تدوین و چاپ دومین شماره نشریه "پژوهش در آموزش چندپایه و تلفیقی" هستیم. امید است مورد استفاده محققان، معلمان و دانشجو عزیز قرار گیرد و ازنکته نظرات ارزشمند خود ما را تدوین شمارگان بعدی بهره مند سازند. | ||
| عنوان مقاله [English] | ||
| Under the pretext of publishing the second issue of the magazine (speech of the managing director) | ||
| نویسندگان [English] | ||
| Mojtaba Heydari | ||
| Publication Headmaster | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 216 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 182 |
||