آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,217
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,300
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. (1400). بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400(15), 90-104.
مهسا اکملی; اسماعیل زارعی زوارکی; سعید پورروستایی اردکانی. "بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400, 15, 1400, 90-104.
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. (1400). 'بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400(15), pp. 90-104.
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 1400(15): 90-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب