آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها494
تعداد مقالات3,845
تعداد مشاهده مقاله5,669,384
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,717,969
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. (1400). بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400(15), 90-104.
مهسا اکملی; اسماعیل زارعی زوارکی; سعید پورروستایی اردکانی. "بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400, 15, 1400, 90-104.
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. (1400). 'بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400(15), pp. 90-104.
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 1400(15): 90-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب