آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,025
تعداد مشاهده مقاله4,317,523
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,701,096
مشهدی, جمشید, معماری, مهران. (1402). تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), -. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010
جمشید مشهدی; مهران معماری. "تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 1, 1402, -. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010
مشهدی, جمشید, معماری, مهران. (1402). 'تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), pp. -. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010
مشهدی, جمشید, معماری, مهران. تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 2(1): -. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب