آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,264,598
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,654,783
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. (1401). تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(31), 10-22.
مسعود طاهرپور کلانتری; هادی پورشافعی. "تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 31, 1401, 10-22.
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. (1401). 'تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(31), pp. 10-22.
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(31): 10-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب