آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,013
تعداد مشاهده مقاله4,309,522
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,695,859
ایزان, محسن, شهری, آذر, احمدی علی آبادی, افسانه. (1401). تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(28), 63-74.
محسن ایزان; آذر شهری; افسانه احمدی علی آبادی. "تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 28, 1401, 63-74.
ایزان, محسن, شهری, آذر, احمدی علی آبادی, افسانه. (1401). 'تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(28), pp. 63-74.
ایزان, محسن, شهری, آذر, احمدی علی آبادی, افسانه. تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(28): 63-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب