آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,025
تعداد مشاهده مقاله4,309,951
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,696,226
سلیمان پورعمران, محبوبه. (1401). بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(32), 85-97.
محبوبه سلیمان پورعمران. "بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 32, 1401, 85-97.
سلیمان پورعمران, محبوبه. (1401). 'بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(32), pp. 85-97.
سلیمان پورعمران, محبوبه. بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(32): 85-97.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب