آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,583
تعداد مشاهده مقاله5,218,523
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,411,904
کرامتی نوجه ده سادات, مرضیه, غلامی, اعظم. (1402). ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(30), 63-86.
مرضیه کرامتی نوجه ده سادات; اعظم غلامی. "ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9, 30, 1402, 63-86.
کرامتی نوجه ده سادات, مرضیه, غلامی, اعظم. (1402). 'ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(30), pp. 63-86.
کرامتی نوجه ده سادات, مرضیه, غلامی, اعظم. ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 9(30): 63-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب