آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها501
تعداد مقالات3,904
تعداد مشاهده مقاله5,994,130
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,875,382
کرامتی نوجه ده سادات, مرضیه, غلامی, اعظم. (1402). ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(30), 63-86.
مرضیه کرامتی نوجه ده سادات; اعظم غلامی. "ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9, 30, 1402, 63-86.
کرامتی نوجه ده سادات, مرضیه, غلامی, اعظم. (1402). 'ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(30), pp. 63-86.
کرامتی نوجه ده سادات, مرضیه, غلامی, اعظم. ارزیابی سوال‌های آزمون ورودی دانشگاه بر اساس سطوح مختلف حیطه شناختی بلوم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 9(30): 63-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب