آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,003
تعداد مشاهده مقاله4,270,965
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,661,789
زارع, محمد, نیلی, محمد رضا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, عسگری, محمد. (1402). اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/pma.2023.2878
محمد زارع; محمد رضا نیلی; خدیجه علی آبادی; اسماعیل زارعی زوارکی; محمد عسگری. "اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1402, -. doi: 10.48310/pma.2023.2878
زارع, محمد, نیلی, محمد رضا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, عسگری, محمد. (1402). 'اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/pma.2023.2878
زارع, محمد, نیلی, محمد رضا, علی آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, عسگری, محمد. اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; (): -. doi: 10.48310/pma.2023.2878


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب