آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,001
تعداد مشاهده مقاله4,269,938
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,660,137
نوروزی, وریا, ادیب, یوسف, یاری, جهانگیر, بدری گرگری, رحیم. (1402). بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/pma.2023.2974
وریا نوروزی; یوسف ادیب; جهانگیر یاری; رحیم بدری گرگری. "بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1402, -. doi: 10.48310/pma.2023.2974
نوروزی, وریا, ادیب, یوسف, یاری, جهانگیر, بدری گرگری, رحیم. (1402). 'بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/pma.2023.2974
نوروزی, وریا, ادیب, یوسف, یاری, جهانگیر, بدری گرگری, رحیم. بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; (): -. doi: 10.48310/pma.2023.2974


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب