آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,545
تعداد مشاهده مقاله5,125,731
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,315,534
نوروزی, وریا, ادیب, یوسف, یاری, جهانگیر, بدری گرگری, رحیم. (1403). بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(1), 263-276. doi: 10.48310/pma.2023.2974
وریا نوروزی; یوسف ادیب; جهانگیر یاری; رحیم بدری گرگری. "بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 1, 1403, 263-276. doi: 10.48310/pma.2023.2974
نوروزی, وریا, ادیب, یوسف, یاری, جهانگیر, بدری گرگری, رحیم. (1403). 'بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(1), pp. 263-276. doi: 10.48310/pma.2023.2974
نوروزی, وریا, ادیب, یوسف, یاری, جهانگیر, بدری گرگری, رحیم. بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(1): 263-276. doi: 10.48310/pma.2023.2974


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب