آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها456
تعداد مقالات3,537
تعداد مشاهده مقاله5,105,617
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,295,581
Seyed, Farzaneh, Tavassoli, Kobra. (1402). The Impact of Learning-oriented Assessment on EFL Learners' Vocabulary Learning and Retention in Online Classes. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), 84-99. doi: 10.22034/jelt.2023.13448.1043
Farzaneh Sadat Seyed; Kobra Tavassoli. "The Impact of Learning-oriented Assessment on EFL Learners' Vocabulary Learning and Retention in Online Classes". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 1, 1402, 84-99. doi: 10.22034/jelt.2023.13448.1043
Seyed, Farzaneh, Tavassoli, Kobra. (1402). 'The Impact of Learning-oriented Assessment on EFL Learners' Vocabulary Learning and Retention in Online Classes', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), pp. 84-99. doi: 10.22034/jelt.2023.13448.1043
Seyed, Farzaneh, Tavassoli, Kobra. The Impact of Learning-oriented Assessment on EFL Learners' Vocabulary Learning and Retention in Online Classes. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 2(1): 84-99. doi: 10.22034/jelt.2023.13448.1043


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب