آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها455
تعداد مقالات3,534
تعداد مشاهده مقاله5,095,721
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,289,830
آبیاری, محمّد, حسنی, میلاد. (1402). مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(33), 21-27.
محمّد آبیاری; میلاد حسنی. "مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9, 33, 1402, 21-27.
آبیاری, محمّد, حسنی, میلاد. (1402). 'مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(33), pp. 21-27.
آبیاری, محمّد, حسنی, میلاد. مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 9(33): 21-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب