آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,540
تعداد مشاهده مقاله5,123,233
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,308,687
احمدی, پروین, بناهان, مریم, علی خانی, منصوره. (1403). تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(2), 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853
پروین احمدی; مریم بناهان; منصوره علی خانی. "تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 2, 1403, 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853
احمدی, پروین, بناهان, مریم, علی خانی, منصوره. (1403). 'تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(2), pp. 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853
احمدی, پروین, بناهان, مریم, علی خانی, منصوره. تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(2): 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب