آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها467
تعداد مقالات3,608
تعداد مشاهده مقاله5,239,792
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,425,948
ابراهیمی مقدم, ندا. (1403). شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), 160-174. doi: 10.48310/reek.2024.16538.1320
ندا ابراهیمی مقدم. "شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 1, 1403, 160-174. doi: 10.48310/reek.2024.16538.1320
ابراهیمی مقدم, ندا. (1403). 'شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(1), pp. 160-174. doi: 10.48310/reek.2024.16538.1320
ابراهیمی مقدم, ندا. شناسایی و اولویت‌‌بندی عوامل اثرگذار در مدرسه در ایجاد و ارتقای سواد عاطفی اجتماعی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 6(1): 160-174. doi: 10.48310/reek.2024.16538.1320


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب