آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,003
تعداد مشاهده مقاله4,276,022
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,668,615
بهادری خسروشاهی, جعفر, فرید, ابوالفضل. (1395). تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(8), 53-74.
جعفر بهادری خسروشاهی; ابوالفضل فرید. "تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 8, 1395, 53-74.
بهادری خسروشاهی, جعفر, فرید, ابوالفضل. (1395). 'تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(8), pp. 53-74.
بهادری خسروشاهی, جعفر, فرید, ابوالفضل. تأثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله ای بر بهبود تفکر خلاق دانش آموزان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(8): 53-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب