آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها409
تعداد مقالات3,135
تعداد مشاهده مقاله4,469,132
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,834,710
محمدی, فرهاد, اقبالی, علی, متعالی, لیلا, کریمی, شیدا. (1393). مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(3), 99-117.
فرهاد محمدی; علی اقبالی; لیلا متعالی; شیدا کریمی. "مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 3, 1393, 99-117.
محمدی, فرهاد, اقبالی, علی, متعالی, لیلا, کریمی, شیدا. (1393). 'مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(3), pp. 99-117.
محمدی, فرهاد, اقبالی, علی, متعالی, لیلا, کریمی, شیدا. مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1393; 3(3): 99-117.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب