آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,000
تعداد مشاهده مقاله4,268,022
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,657,536
هلاجیان, مهدیه, سعدی پور, اسماعیل. (1394). مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(1), 33-54.
مهدیه هلاجیان; اسماعیل سعدی پور. "مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 1, 1394, 33-54.
هلاجیان, مهدیه, سعدی پور, اسماعیل. (1394). 'مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(1), pp. 33-54.
هلاجیان, مهدیه, سعدی پور, اسماعیل. مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1394; 4(1): 33-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب