آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها416
تعداد مقالات3,176
تعداد مشاهده مقاله4,538,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,889,159
کرمی, زهره. (1396). تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), 33-53.
زهره کرمی. "تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 2, 1396, 33-53.
کرمی, زهره. (1396). 'تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), pp. 33-53.
کرمی, زهره. تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب‏ های درسی توسط معلمان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 2(2): 33-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب