آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,265,184
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,308
عطار, ماهان. (1396). مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), 63-74.
ماهان عطار. "مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 4, 1396, 63-74.
عطار, ماهان. (1396). 'مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), pp. 63-74.
عطار, ماهان. مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف ‏محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1396; 2(4): 63-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب