تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 390 |
تعداد مقالات | 3,002 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,273,700 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,666,593 |
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس | ||
پویش در آموزش علوم پایه | ||
مقاله 3، دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 13-20 اصل مقاله (463.16 K) | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
الهه ناموری* 1؛ بهروز جلیلیان2؛ فرنوش فنون3؛ صفیه رضایی4 | ||
1کارشناس/ دانشگاه پردیس شهید باهنر فارس | ||
2دانشکده فنی باهنر شیراز | ||
3سرپرست/دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر فارس | ||
4معاون آموزشی پردیس باهنر شیراز - سردبیر نشریه علوم پایه | ||
تاریخ دریافت: 24 بهمن 1397، تاریخ پذیرش: 19 اسفند 1397 | ||
چکیده | ||
این مقاله به معرفی روش یادگیری معکوس و مزایای آن نسبت به روشهای سنتی و مرسوم در آموزش فیزیک و آزمایشگاه به همراه مصادیق تجربی پرداخته و نکات قابل توجه در برگزاری کلاس معکوس با بکارگیری مهارتهای دانش آموزان در حضور یافتن در فضای مجازی را ارائه داده و نشان میدهد که جابجایی درس و تکلیف علی الخصوص در درس فیزیک و آزمایشگاه میتواند میزان یادگیری، ماندگاری دروس در ذهن و همچنین فعالیت دانشآموزان را در امر آموزش افزایش دهد. | ||
کلیدواژهها | ||
یادگیری معکوس؛ کلاس معکوس؛ آموزش معکوس | ||
عنوان مقاله [English] | ||
The Experiences of Physics Education and Lab in Flipped Learning | ||
نویسندگان [English] | ||
Elahe Namvari1؛ Behrouz Jalilian2؛ farnosh fonon3؛ safiyeh rezaee4 | ||
1export | ||
2مدرس | ||
3سرپرست | ||
چکیده [English] | ||
This paper introduces the flipped learning method and its advantages over traditional and conventional methods in physics education and labs, and presents significant points in holding the flipped class by employing students' skills in the presence of cyberspace. The best effect of this method is increasing the students' motivation and deep learning with replacing between teaching and discussion on educational content position. This paper introduces the flipped learning method and its advantages over traditional and conventional methods in physics education and labs, and presents significant points in holding the flipped class by employing students' skills in the presence of cyberspace. The best effect of this method is increasing the students' motivation and deep learning with replacing between teaching and discussion on educational content position. This paper introduces the flipped learning method and its advantages over traditional and conventional methods in physics education and labs, and presents significant points in holding the flipped class by employing students' skills in the presence of cyberspace. The best effect of this method is increasing the students' motivation and deep learning with replacing between teaching and discussion on educational content position. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
The flipped class, The flipped learning, The flipped education | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 290 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 746 |