تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,767 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,143 |
1. | جایگاه تاریخ و فلسفه علم در تربیت معلم فکور علوم | |
صفحه 3-24 | ||
شهریار غفاری | ||
2. | بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان | |
صفحه 25-50 | ||
پوران خروشی؛ محمدجواد لیاقت دار؛ افسانه کلباسی | ||
3. | ارزیابی نیاز دانشجو معلمان رشته ابتدایی دانشگاه فرهنگیان (پریس های شهر اصفهان) به آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری | |
صفحه 51-68 | ||
حسین تحویلیان | ||
4. | معلم اثر بخش در اندیشه های تربیتی فارابی و روسو ودلالت های تربیتی متاثر از آن | |
صفحه 69-98 | ||
محمود امیدی؛ مهدی سبحانی نژاد؛ حسن نجفی | ||
5. | معلم فکور و اقدام پژوهی: پیوند عمل آموزشی با نظریه ی زنده | |
صفحه 99-112 | ||
مهدی محمد آقائی | ||
6. | تحول از کجا؟ «رشد حرفهای معلمِ معطوف به استاندارد» نقطه عزیمت | |
صفحه 113-130 | ||
عادله مطلق؛ محمد حسنی | ||
7. | دیدگاه های معلمان در مورد تدریس تفکیکی در مدارس چندفرهنگی دورۀ متوسطه در آفریقای جنوبی | |
صفحه 131-154 | ||
تلمادِ جاگر | ||