| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 495 |
| تعداد مقالات | 3,859 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,726,257 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,727,838 |
| 1. | اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانشآموزان در دوگانگی موج-ذره | |
| صفحه 1-9 | ||
| سهراب آقایی؛ محمدرضا قراغانی | ||
| 2. | تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون | |
| صفحه 10-23 | ||
| غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی | ||
| 3. | راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) | |
| صفحه 24-37 | ||
| ساره حق خواه؛ آذر داوودی | ||
| 4. | تحلیل محتوای کتاب هندسهی 1 پایهی دهم رشتهی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی | |
| صفحه 38-47 | ||
| سهراب عظیم پور؛ حسین واحدی؛ سجاد منصوری | ||
| 5. | تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک | |
| صفحه 48-56 | ||
| ناصر کریمی؛ حسین واحدی | ||
| 6. | تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد | |
| صفحه 58-67 | ||
| علی شیروانی شیری؛ محمد رضا جمالی؛ نفیسه آزادی | ||