تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 416 |
تعداد مقالات | 3,176 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,538,764 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,889,133 |
1. | اهمیت آموزش مکانیک کوانتومی در متوسطه دوره دوم و بررسی بدمفهومش دانشآموزان در دوگانگی موج-ذره | |
صفحه 1-9 | ||
سهراب آقایی؛ محمدرضا قراغانی | ||
2. | تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه هفتم با تکنیک ویلیام رومی، عوامل خلاقیت گیلفورد و حیطه شناختی اندرسون | |
صفحه 10-23 | ||
غلامحسین عسکری رباطی؛ زری خلیلی کلاکی | ||
3. | راهکارهای پیشگیری و اصلاح بدفهمی های ریاضی (یک مطالعه کیفی) | |
صفحه 24-37 | ||
ساره حق خواه؛ آذر داوودی | ||
4. | تحلیل محتوای کتاب هندسهی 1 پایهی دهم رشتهی ریاضی و فیزیک براساس روش ویلیام رومی | |
صفحه 38-47 | ||
سهراب عظیم پور؛ حسین واحدی؛ سجاد منصوری | ||
5. | تاثیر یادگیری پروژه محور بر نگرش تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک | |
صفحه 48-56 | ||
ناصر کریمی؛ حسین واحدی | ||
6. | تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم دبستان از منظر شاخص خلاقیت گیلفورد | |
صفحه 58-67 | ||
علی شیروانی شیری؛ محمد رضا جمالی؛ نفیسه آزادی | ||