
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 457 |
تعداد مقالات | 3,547 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,143,637 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,327,569 |
1. | توسعه چارچوب ارزیابی شایستگیها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته | |
صفحه 1-25 | ||
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ مرضیه دهقانی | ||
2. | اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی | |
صفحه 27-49 | ||
میثم کرمی؛ زهره کرمی | ||
3. | توسعه شناسایی و تحلیل موانع و الزامات توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 51-86 | ||
مهشید گلستانه؛ محمد نیکخواه؛ سید محسن موسوی | ||
4. | بازتاب هوش هیجانی در تعهد سازمانی دبیران (مطالعه موردی: دبیران آموزش و پرورش منطقه 15 شهر تهران) | |
صفحه 87-104 | ||
محمود صفری؛ محمدرضا پاشایی؛ محمدحسین صفری | ||
5. | طراحی الگوی شخصیتی مختص معلمان بر مبنای نظریه فرمدار راجرز | |
صفحه 105-123 | ||
علی اکبر مرتضوی امامی؛ محمدحسن بازوبندی | ||
6. | مقایسه اثربخشی روش تدریس معکوس و روش تدریس حل مسئله بر اضطراب ریاضی دانشآموزان پایه ششم | |
صفحه 125-146 | ||
حسین افلاکی فرد؛ محمد قلعه نویی | ||