
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 457 |
تعداد مقالات | 3,546 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,142,849 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,327,157 |
1. | تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم | |
صفحه 1-36 | ||
نوشین گشمردی؛ فاطمه اسداللهی | ||
2. | تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) | |
صفحه 37-68 | ||
محمد پاک نهاد؛ علی نجفی | ||
3. | معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان | |
صفحه 69-89 | ||
سید عدنان حسینی؛ خلیل زندی | ||
4. | طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران | |
صفحه 91-133 | ||
سیدصادق نبوی؛ ابولفضل بختیاری | ||
5. | مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی | |
صفحه 135-153 | ||
اسداله خدیوی؛ ژیلا کاردان حلوایی؛ رویا عاشقی | ||
6. | پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران | |
صفحه 155-173 | ||
فرشته چنگائی؛ افشین افضلی؛ محمود تعجبی؛ فاطمه اسماعیلی سده | ||