| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 497 |
| تعداد مقالات | 3,860 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,745,818 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,733,757 |
| 1. | تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم | |
| صفحه 1-36 | ||
| نوشین گشمردی؛ فاطمه اسداللهی | ||
| 2. | تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان) | |
| صفحه 37-68 | ||
| محمد پاک نهاد؛ علی نجفی | ||
| 3. | معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان | |
| صفحه 69-89 | ||
| سید عدنان حسینی؛ خلیل زندی | ||
| 4. | طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران | |
| صفحه 91-133 | ||
| سیدصادق نبوی؛ ابولفضل بختیاری | ||
| 5. | مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی | |
| صفحه 135-153 | ||
| اسداله خدیوی؛ ژیلا کاردان حلوایی؛ رویا عاشقی | ||
| 6. | پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران | |
| صفحه 155-173 | ||
| فرشته چنگائی؛ افشین افضلی؛ محمود تعجبی؛ فاطمه اسماعیلی سده | ||