 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,081 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,557 | 
| 1. | الگوی توسعه فردی معلمان دوره ابتدایی استان البرز | |
| صفحه 1-26 | ||
| ثریا قوره جیلی | ||
| 2. | تحلیلی بر جایگاه، فرصتها و چالشهای طراحی آموزشی در محیط یادگیری تلفیقی با تأکید بر جایگاه حرفهای معلم | |
| صفحه 27-54 | ||
| حسین مرادی مخلص؛ حدیثه صادق پور مهابادی | ||
| 3. | طراحی و اعتبارسنجی مدل برنامۀ توانمندسازی معلمانِ دانشآموزان با نیازهای ویژه در مدارس عادی ابتدایی | |
| صفحه 55-88 | ||
| فاطمه محمدی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی | ||
| 4. | واکاوی عوامل زمینهساز، موانع عمل و پیامدهای حضور معلمان فکور از دیدگاه معلمان و مدیران | |
| صفحه 89-123 | ||
| عفت افتخاری؛ سارا اسدپور؛ مراد یاری دهنوی؛ حجت افتخاری | ||
| 5. | تجربۀ زیسته استادان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اجرای طرح تدریس در سال آخر دانشجویی (1+3) | |
| صفحه 125-152 | ||
| ایرج مهدیزاده؛ محمد دیمه ور؛ سید علیرضا قاسمی؛ محمد علیپور | ||
| 6. | بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت بر توسعه حرفهای معلمان: تحلیل مؤلفهها، عوامل زمینهای و الگوها | |
| صفحه 153-182 | ||
| پروانه فتحعلی بیگی؛ معصومه السادات ابطحی؛ حمید رضا مقامی؛ رحیم مرادی | ||