
تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 457 |
تعداد مقالات | 3,547 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,144,407 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,328,003 |
1. | الگوی توسعه فردی معلمان دوره ابتدایی استان البرز | |
صفحه 1-26 | ||
ثریا قوره جیلی | ||
2. | تحلیلی بر جایگاه، فرصتها و چالشهای طراحی آموزشی در محیط یادگیری تلفیقی با تأکید بر جایگاه حرفهای معلم | |
صفحه 27-54 | ||
حسین مرادی مخلص؛ حدیثه صادق پور مهابادی | ||
3. | طراحی و اعتبارسنجی مدل برنامۀ توانمندسازی معلمانِ دانشآموزان با نیازهای ویژه در مدارس عادی ابتدایی | |
صفحه 55-88 | ||
فاطمه محمدی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی | ||
4. | واکاوی عوامل زمینهساز، موانع عمل و پیامدهای حضور معلمان فکور از دیدگاه معلمان و مدیران | |
صفحه 89-123 | ||
عفت افتخاری؛ سارا اسدپور؛ مراد یاری دهنوی؛ حجت افتخاری | ||
5. | تجربۀ زیسته استادان و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از اجرای طرح تدریس در سال آخر دانشجویی (1+3) | |
صفحه 125-152 | ||
ایرج مهدیزاده؛ محمد دیمه ور؛ سید علیرضا قاسمی؛ محمد علیپور | ||
6. | بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت بر توسعه حرفهای معلمان: تحلیل مؤلفهها، عوامل زمینهای و الگوها | |
صفحه 153-182 | ||
پروانه فتحعلی بیگی؛ معصومه السادات ابطحی؛ حمید رضا مقامی؛ رحیم مرادی | ||