آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها481
تعداد مقالات3,756
تعداد مشاهده مقاله5,432,468
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,558,618

1.

ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی(آموزگاری) دوره مهارت ‏آموزی ماده 28 دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه اساتید و مهارت آموزان جهت ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی

صفحه 1-48
حسین عباسی؛ محسن ذوالقدرنسب؛ زهره کرمی

2.

واکاوی موانع و پیشران‌های دوره سوادآموزی در استان همدان با تأکید بر نقش حرفه ای آموزشیاران

صفحه 49-79
داود میرزایی فر

3.

طراحی و اعتباریابی الگوی توانمندسازی حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی

صفحه 81-123
رضا سرباز مرادلو؛ عادل زاهد بابلان؛ نادر حیدری رضی آباد؛ وحید رحیم زاده

4.

طراحی و اعتباربخشی الگوی مفهومی برنامه کارورزی برای توسعه حرفه‌ای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 125-148
مجتبی حاج خزیمه

5.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری‌های برنامه درسی در بین معلمان مقطع ابتدایی بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر توجه (CBAM)

صفحه 149-183
جمال سلیمی؛ علی امینی باغ؛ کیوان رضایی

6.

بررسی روابط بین تاب‏ آوری، رضایت شغلی و تعهد حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی: یک مطالعه ترکیبی

صفحه 185-219
رویا رنجبر محمدی؛ علی عبداللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب