
تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 481 |
تعداد مقالات | 3,756 |
تعداد مشاهده مقاله | 5,432,468 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,558,618 |
1. | ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی(آموزگاری) دوره مهارت آموزی ماده 28 دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه اساتید و مهارت آموزان جهت ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی | |
صفحه 1-48 | ||
حسین عباسی؛ محسن ذوالقدرنسب؛ زهره کرمی | ||
2. | واکاوی موانع و پیشرانهای دوره سوادآموزی در استان همدان با تأکید بر نقش حرفه ای آموزشیاران | |
صفحه 49-79 | ||
داود میرزایی فر | ||
3. | طراحی و اعتباریابی الگوی توانمندسازی حرفهای معلمان دوره ابتدایی | |
صفحه 81-123 | ||
رضا سرباز مرادلو؛ عادل زاهد بابلان؛ نادر حیدری رضی آباد؛ وحید رحیم زاده | ||
4. | طراحی و اعتباربخشی الگوی مفهومی برنامه کارورزی برای توسعه حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 125-148 | ||
مجتبی حاج خزیمه | ||
5. | تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در بین معلمان مقطع ابتدایی بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر توجه (CBAM) | |
صفحه 149-183 | ||
جمال سلیمی؛ علی امینی باغ؛ کیوان رضایی | ||
6. | بررسی روابط بین تاب آوری، رضایت شغلی و تعهد حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی: یک مطالعه ترکیبی | |
صفحه 185-219 | ||
رویا رنجبر محمدی؛ علی عبداللهی | ||