| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 495 |
| تعداد مقالات | 3,847 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,696,937 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,722,281 |
| 1. | ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی(آموزگاری) دوره مهارت آموزی ماده 28 دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه اساتید و مهارت آموزان جهت ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی | |
| صفحه 1-48 | ||
| حسین عباسی؛ محسن ذوالقدرنسب؛ زهره کرمی | ||
| 2. | واکاوی موانع و پیشرانهای دوره سوادآموزی در استان همدان با تأکید بر نقش حرفه ای آموزشیاران | |
| صفحه 49-79 | ||
| داود میرزایی فر | ||
| 3. | طراحی و اعتباریابی الگوی توانمندسازی حرفهای معلمان دوره ابتدایی | |
| صفحه 81-123 | ||
| رضا سرباز مرادلو؛ عادل زاهد بابلان؛ نادر حیدری رضی آباد؛ وحید رحیم زاده | ||
| 4. | طراحی و اعتباربخشی الگوی مفهومی برنامه کارورزی برای توسعه حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 125-148 | ||
| مجتبی حاج خزیمه | ||
| 5. | تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در بین معلمان مقطع ابتدایی بر اساس مدل پذیرش مبتنی بر توجه (CBAM) | |
| صفحه 149-183 | ||
| جمال سلیمی؛ علی امینی باغ؛ کیوان رضایی | ||
| 6. | بررسی روابط بین تاب آوری، رضایت شغلی و تعهد حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی: یک مطالعه ترکیبی | |
| صفحه 185-219 | ||
| رویا رنجبر محمدی؛ علی عبداللهی | ||