 
				| تعداد نشریات | 25 | 
| تعداد شمارهها | 493 | 
| تعداد مقالات | 3,836 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 5,623,081 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,701,557 | 
| 1. | تحلیل و تبیین فلسفی هویت حرفهای معلم براساس فلسفۀ تربیت اسلامی | |
| صفحه 28-7 | ||
| مهدی تنده؛ علیرضا صادقزاده قمصری؛ خسرو باقری نوعپرست؛ محمود مهرمحمدی | ||
| 2. | تحلیل احادیث تعلیم باب هُدی از منظر حکمرانی دانش و آموزش | |
| صفحه 42-29 | ||
| سیدنقی موسوی؛ علیرضا مزینانی | ||
| 3. | شناسایی ابعاد ویژگیهای معلم در مدیریت کلاس درس بر مبنای آیات مرتبط با مدیریت پیامبراسلام در قرآن و ارائه مدل پیشنهادی برای دانشجومعلمان | |
| صفحه 62-43 | ||
| طیبه میراحمدی؛ سعید بهشتی؛ عباس عباس پور؛ ابوالفضل بختیاری | ||
| 4. | واکاوی تجارب دانشجویان کارورزی رشته الهیات از فرآیند فرم (ج) کارورزی | |
| صفحه 84-63 | ||
| فهمیه رحیمی؛ مریم نساج | ||
| 5. | فراترکیب مؤلفههای مدیریت اثربخش در تقویت سبک زندگی اسلامی دانشآموزان | |
| صفحه 108-85 | ||
| نعمت اله نجاری؛ جواد کیهان؛ مریم سامری | ||
| 6. | بررسی رویکرد نقلگرایی به مؤلفههای تربیت اسلامی | |
| صفحه 125-109 | ||
| هادی کریمی عقدا؛ محسن فتاحی اردکانی | ||