| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 499 |
| تعداد مقالات | 3,890 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,962,954 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,854,901 |
| 1. | تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ مقطع متوسطه بعد از انقلاب اسلامی از منظر بازتاب مؤلفهها و مفاهیم مربوط به هویت اسلامی و مذهبی | |
| صفحه 1-15 | ||
| فرهاد پروانه | ||
| 2. | آموزش عمیقتر تاریخ از طریق مطالعۀ زمینههای اجتماعی: بازشناسی نقش بنیانهای تربیت اخلاقی در بزنگاههای تاریخی در فرهنگ چین | |
| صفحه 16-41 | ||
| وحید نقدی دورباطی | ||
| 3. | نقش کتابهای وزارت در تعلیم تاریخ؛ نمونه موردی دستورالوزاره اصفهانی | |
| صفحه 42-55 | ||
| مجید سپهوند | ||
| 4. | عقلانیت و آموزش تاریخ در نهجالبلاغه | |
| صفحه 55-70 | ||
| مهدی نظری؛ محمدعلی نعمتی | ||
| 5. | آموزش های تاریخ با تکیه بر سیاست خارجی ایلخانان ایران | |
| صفحه 71-89 | ||
| مهدی شاهین؛ اسماعیل سپهوند | ||
| 6. | بازتاب اخبارها کُردها در منازعات صفوی و عثمانی مطالعه موردی: کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه نهم(متوسطه اول) در مدارس ایران و اقلیم کردستان عراق | |
| صفحه 90-103 | ||
| حسین علی بیگی | ||