| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 499 |
| تعداد مقالات | 3,883 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,888,375 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,803,453 |
| 1. | کنکاشی در علل تحققناپذیری اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای با رویکرد کیفی: مورد لرستان | |
| صفحه 5-30 | ||
| حمید حسنوند؛ علی شکوری؛ زهرا راجی | ||
| 2. | تأثیر سواد برنامه ریزی درسی بر تدریس خلاق معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی تدریس | |
| صفحه 31-52 | ||
| عابدین دارابی؛ عاطفه حسنی | ||
| 3. | کاربرد رویکرد پساساختارگرایی در آموزش طراحی معماری برای بهبود کیفیت تدریس (مطالعه موردی: طرح ۵) | |
| صفحه 53-86 | ||
| فاطمه نیک نهاد؛ محمد پروا؛ حسین افلاکی فرد؛ هادی کشمیری | ||
| 4. | رابطه بین تفکرانتقادی و تفکرخلاق در میزان توسعه یادگیری زیستشناسی دانشآموزان پایه یازدهم | |
| اعظم غلامی؛ نرگس سادات نبوی | ||
| 5. | طراحی الگوی مسئولیت پذیری دبیران زن دوره اول متوسطه | |
| محبوبه طهرانچی؛ قدسی احقر؛ اشرف السادات حسینی میرصفی | ||
| 6. | چالشها و راهکارهای آموزش مهارتهای اجتماعی به دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان دوره ابتدایی | |
| علی شیروانی شیری؛ ژیلا حیدری نقدعلی؛ سیمین تقی پور | ||
| 7. | شناسایی و رتبه بندی مولفه های موثر بر کیفیت برنامه درسی در نظام آموزش عالی از راه دور با استفاده از تکنیک ویکور فازی | |
| صفحه 111-128 | ||
| انور شاهمحمدی؛ حمیدرضا کمالی اردکانی؛ حمید مرتضوی | ||