آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,775
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,128
بهلولی فسخودی, محسن. (1400). تبیین مدل پدیدارشناختی کسب مهارت در دیدگاه دریفوس و دلالت‌های آن برای حرفه تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(3), -.
محسن بهلولی فسخودی. "تبیین مدل پدیدارشناختی کسب مهارت در دیدگاه دریفوس و دلالت‌های آن برای حرفه تدریس". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 3, 1400, -.
بهلولی فسخودی, محسن. (1400). 'تبیین مدل پدیدارشناختی کسب مهارت در دیدگاه دریفوس و دلالت‌های آن برای حرفه تدریس', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(3), pp. -.
بهلولی فسخودی, محسن. تبیین مدل پدیدارشناختی کسب مهارت در دیدگاه دریفوس و دلالت‌های آن برای حرفه تدریس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 4(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب