آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,003
تعداد مشاهده مقاله4,271,159
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,662,236
نیکان, محمود, صائمی, حسن, بیانی, علی اصغر, فکوری حاجی یار, حسین. (1402). بررسی و شناسایی اصول و مؤلفه‌های یادگیری آمیخته درکلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 12(1), 150-129. doi: 10.48310/pma.2023.2853
محمود نیکان; حسن صائمی; علی اصغر بیانی; حسین فکوری حاجی یار. "بررسی و شناسایی اصول و مؤلفه‌های یادگیری آمیخته درکلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 12, 1, 1402, 150-129. doi: 10.48310/pma.2023.2853
نیکان, محمود, صائمی, حسن, بیانی, علی اصغر, فکوری حاجی یار, حسین. (1402). 'بررسی و شناسایی اصول و مؤلفه‌های یادگیری آمیخته درکلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 12(1), pp. 150-129. doi: 10.48310/pma.2023.2853
نیکان, محمود, صائمی, حسن, بیانی, علی اصغر, فکوری حاجی یار, حسین. بررسی و شناسایی اصول و مؤلفه‌های یادگیری آمیخته درکلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 12(1): 150-129. doi: 10.48310/pma.2023.2853


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب