آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,009
تعداد مشاهده مقاله4,295,224
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,683,325

1.

طراحی و اعتباریابی الگوی کوچینگ بر مبنای نظریة انتخاب و اثربخشی آن بر تعهد سازمانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 35-7
سید علی اکبر مرتضوی امامی؛ قدسی احقر؛ داود تقوایی؛ حسن اسدزاده

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و ارائة مدل ساختاری آن

صفحه 55-37
هادی براتی؛ مینو میری

3.

شناسایی و اعتبارسنجی مؤلفه‌های تربیت نیروی انسانی شایسته در دانشگاه فرهنگیان: یک پژوهش ترکیبی

صفحه 83-57
محمد صادقی؛ سکینه جعفری؛ شیرکوه محمدی

4.

رهبری یادگیری غیر رسمی معلمان در مدرسه: تدوین و اعتباریابی الگوی نشانگان و ابعاد

صفحه 105-85
رقیه پورصابری؛ حسن رضا زین آبادی؛ بیژن عبدالهی؛ حسین عباسیان

5.

نقش اضطراب کووید-19، نگرانی و باورهای منفی دربارة غیر قابل‌کنترل بودن و خطر نگرانی در پیش‌بینی استرس شغلی معلمان در پاندمی کرونا

صفحه 127-107
مهدی شمالی احمدابادی؛ عاطفه برخورداری احمدابادی

6.

بررسی و شناسایی اصول و مؤلفه‌های یادگیری آمیخته درکلاس‌های چندپایة دورة ابتدایی

صفحه 150-129
محمود نیکان؛ حسن صائمی؛ علی اصغر بیانی؛ حسین فکوری حاجی یار

7.

آزمون تجربی مؤلفههای مؤثر بر جذب و ماندگاری نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش در مناطق کم‌برخوردار

صفحه 184-151
امجد کاظمی؛ ناصر شیربگی

8.

نقش میانجی اهداف پیشرفت در ارتباط بین نیازهای روان‌شناختی اساسی و درگیری تحصیلی دانشجویان: پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 206-185
حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ سارا الماسی زاده؛ امین اصفهانی زاده؛ علی قادری

9.

نقش واسطه‌ای رضایت از مدرسه در رابطة بین خودکارآمدی انطباق با پرخاشگری همسالان و اضطراب اجتماعی

صفحه 231-207
جعفر زارعی؛ فریده یوسفی

10.

ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة معلم به‌عنوان بافت اجتماعی (رفتار معلم در کلاس)

صفحه 254-233
مجتبی ابراهیمی؛ رجبعلی محمدزاده ادملایی؛ جمال صادقی؛ علی اصغر شجاعی

11.

تجارب معلمان دورة ابتدایی از چالش‌های اجرای طرح جابربن‌حیان: یک مطالعة کیفی

صفحه 281-255
امینه محبی امین؛ مهدی ربیعی

12.

تحلیلی بر رابطة بین رضایت و عملکرد شغلی دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان ساماندهی‌شده در دوره‌های تحصیلی متفاوت

صفحه 310-283
سیدمحسن موسوی؛ محمد نیکخواه؛ مهشید گلستانه

13.

ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی معلم اثربخش تربیت‌بدنی

صفحه 338-311
سعید یارمحمدی منفرد؛ نسرین عزیزیان کهن؛ پریسا خوئینی

14.

نیازسنجی نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 361-339
مهتاب چنگایی؛ عزیز الله تاجیک اسمعیلی

15.

طراحی مدل انتقال یادگیری در آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان

صفحه 385-363
منیره کریمی؛ زهرا ایرانمنش؛ پروین سالاری چینه؛ محمد زمانی بابگهری؛ وحید منظری توکلی

16.

طراحی الگوی آزادسازی برنامة درسی دورة ابتدایی: یک پژوهش کیفی

صفحه 423-387
رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

17.

طراحی الگوی سه‌لایه‌ای امکان‌سنجی و استقرار اثربخش مدرسة زندگی

صفحه 450-425
عادل زاهد بابلان؛ طاهره محمدی

18.

طراحی الگوی رشد مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریة داده‌بنیاد

صفحه 478-451
منصور دهقان منشادی؛ راضیه بابری؛ حمیده همتی

19.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب دانش‌آموزان پایة دوازدهم از آمادگی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها ویژة بحران کرونا

صفحه 496-479
مهدی محمدی؛ فهیمه کشاورزی؛ رضا ناصری جهرمی؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی؛ فائزه روستا

20.

ابزار کمک‌آموزشی مطلوب برای ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی مدارس در ایران از دیدگاه نظریة کهکشان‌های ارتباطی مک‌لوهان

صفحه 524-499
احمد امین فرد

21.

بررسی میزان توجه به خلاقیت در کتاب شیمی (1) پایة دهم دورة دوم متوسطه از منظر الگوی گیلفورد

صفحه 554-525
اسماعیل اولی؛ پوریا رمضانی؛ وحید امانی

22.

طراحی و اعتباریابی الگوی برنامة درسی مبتنی بر هنر پست‌مدرن با تأکید بر هنر مفهومی در دورة دوم‌ابتدایی

صفحه 597-555
فرزانه تکبیری؛ محبوبه خسروی؛ نعمت الله موسی پور؛ حسن ملکی؛ رضا افهمی

23.

بررسی کتب ریاضی دورة اول ابتدایی از منظرمؤلفه‌های سواد ریاضی به‌کمک مسائل با زمینة دنیای واقعی

صفحه 625-599
نرگس یافتیان؛ فائزه فیروزشاهی

24.

برازش مدل آموزش کارآفرینی مبتنی بر مهارت‌آموزی در آموزش فنی ‌و‌ حرفه‌ای

صفحه 643-627
سمیه عربی؛ سیدرسول حسینی

25.

بررسی رضایت معلمان و دانش‌آموزان پایة ششم دورة ابتدایی از شبکة اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در دوران شیوع ویروس کرونا

صفحه 666-645
زهرا زارعی؛ علی عسگری

26.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم دورة اول ابتدایی بر اساس میزان توجه به مهارت‌های فرایند علمی با روش آنتروپی شانون

صفحه 689-667
حسین فراست؛ میثم صیادی؛ حسن یزدانی گچینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب