آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,002
تعداد مشاهده مقاله4,273,591
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,666,533
اکرمی, زکیه, خواجه, الهه, زاده اریفی, فاطمه, عرب‌زاده, مهسا. (1402). ارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیه‌سازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(3), 66-81.
زکیه اکرمی; الهه خواجه; فاطمه زاده اریفی; مهسا عرب‌زاده. "ارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیه‌سازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 3, 1402, 66-81.
اکرمی, زکیه, خواجه, الهه, زاده اریفی, فاطمه, عرب‌زاده, مهسا. (1402). 'ارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیه‌سازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(3), pp. 66-81.
اکرمی, زکیه, خواجه, الهه, زاده اریفی, فاطمه, عرب‌زاده, مهسا. ارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیه‌سازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 4(3): 66-81.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب