آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,008
تعداد مشاهده مقاله4,294,584
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,682,618

1.

طراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK

صفحه 1-28
امیر محمد بهرامی مداح؛ مهرانگیز فتحی نیا؛ حمیده حقیقت؛ زهره سرکان

2.

تحلیل محتوای مباحث شیمی از کتاب علوم تجربی پایه هفتم سال‌تحصیلی 1401-1400 به روش ویلیام رومی

صفحه 55-65
عذرا فیضی؛ حاتم احمدی

3.

ارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیه‌سازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد

صفحه 66-81
زکیه اکرمی؛ الهه خواجه؛ فاطمه زاده اریفی؛ مهسا عرب‌زاده

4.

آسیب‌شناسی فرایند تدریس شیمی دهم

صفحه 82-95
مریم اصدق جهرمی

5.

روش یادگیری مبتنی بر پروژه در آموزش علوم پایه

صفحه 96-107
حسین واحدی؛ ناصر کریمی؛ زینب شجیع

6.

فرسودگی روش‌های تدریس علوم تجربی و راهکارهای جایگزینی آن

صفحه 108-120
یونس قاسمیان

7.

مدل‌های دیداکتیک در خدمت آموزش شیمی

صفحه 121-136
مهشید گلستانه

8.

افزایش انگیزه در آموزش شیمی

صفحه 137-157
یاور احمدی؛ علیرضا خدایی

9.

مروری برنظریه های اهداف شناختی در آموزش شیمی

صفحه 158-171
سارا باصری

10.

مطالعه کیفی فرآیند بی‌انگیزگی تحصیلی با استفاده از شیوه نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشجومعلمان علوم پایه)

صفحه 172-180
داود قاسم زاده؛ صمد حسینی صدر

11.

تحلیل محتوای بخش‌های مربوط به مبحث شیمی کتاب علوم تجربی پایه ششم تالیف سال 1400 به روش ویلیام رومی

صفحه 181-193
داریوش شرفی؛ حسین حیدری؛ سید علی موسوی مرام؛ حمید گلبختی

12.

بررسی چالش‌های برگزاری دوره‌های کارورزی آموزش شیمی بصورت مجازی از منظر اساتید راهنما

صفحه 205-217
امیرحسین چشمه خاور؛ مجید افشاری؛ حمیدرضا کاشفی

13.

بررسی تأثیر انجام آزمایش بر یادگیری واکنش‌پذیری عناصر شیمیایی در درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم

صفحه 227-237
فاطمه علیزاده؛ طوبی علیزاده

14.

رویکرد یادگیری مبتنی بر پژوهش؛ نگاهی نو به آموزش علوم پایه

صفحه 238-248
ناصر کریمی؛ حسین واحدی

15.

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری شیمی

صفحه 249-267
ساناز قهوچیان

16.

اثربخشی روش بارش مغزی نسبت به روش سخنرانی در یادگیری شیمی پایه دهم

صفحه 289-296
علی صفری؛ وحید امانی؛ اسماعیل اولی

17.

بررسی و مطالعه کج فهمی‌های دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم

صفحه 297-307
اعظم صمدی

18.

یادگیری تلفیقی در آموزش شیمی

صفحه 306-313
رضا غرایی؛ نیما کریم نژاد؛ محمد جواد آثری؛ مهدی عزیز زاده

19.

کج فهمی‌های رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانش‌آموزان پایه دهم تا دوازدهم

صفحه 361-372
الهه حبیب‌زاده؛ شقایق مجدی؛ بهار فتوت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب