آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها471
تعداد مقالات3,643
تعداد مشاهده مقاله5,296,302
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,469,812
تلخابی, محمود. (1402). مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
محمود تلخابی. "مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1402, -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
تلخابی, محمود. (1402). 'مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
تلخابی, محمود. مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; (): -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب