آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,830
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,153
تلخابی, محمود. (1402). مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
محمود تلخابی. "مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1402, -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
تلخابی, محمود. (1402). 'مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
تلخابی, محمود. مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; (): -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب