آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,137
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,910
تلخابی, محمود. (1402). مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
محمود تلخابی. "مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1402, -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
تلخابی, محمود. (1402). 'مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842
تلخابی, محمود. مؤلفه‌های برنامه درسی بر اساس نظریه شناخت موقعیتی با روش سنتز پژوهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; (): -. doi: 10.48310/itt.2024.15397.842


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب