آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها501
تعداد مقالات3,904
تعداد مشاهده مقاله5,993,636
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,874,903
بحرینی بروجنی, مجید, حاجتی کاجی, حسین. (1404). بررسی پدیدارشناسانه تجارب معلمان از تأثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی بر بهزیستی روانی دانش‌آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11(43), 24-34.
مجید بحرینی بروجنی; حسین حاجتی کاجی. "بررسی پدیدارشناسانه تجارب معلمان از تأثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی بر بهزیستی روانی دانش‌آموزان ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11, 43, 1404, 24-34.
بحرینی بروجنی, مجید, حاجتی کاجی, حسین. (1404). 'بررسی پدیدارشناسانه تجارب معلمان از تأثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی بر بهزیستی روانی دانش‌آموزان ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 11(43), pp. 24-34.
بحرینی بروجنی, مجید, حاجتی کاجی, حسین. بررسی پدیدارشناسانه تجارب معلمان از تأثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی بر بهزیستی روانی دانش‌آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1404; 11(43): 24-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب