تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 411 |
تعداد مقالات | 3,175 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,515,209 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,871,584 |
1. | پدیدارنگاری درک و تجربه معلمان از ادامه تحصیل | |
صفحه 3-32 | ||
ناصر شیربگی؛ مصطفی قادری؛ هادی فریادرس | ||
2. | معلم دانشمند: نگاهی کاستیجویانه به دانش معلم | |
صفحه 33-50 | ||
محبوبه السادات کدخدایی | ||
3. | آموزش گفت و شنودی بستری برای یادگیری برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 51-72 | ||
فاطمه الزهرا احمدی؛ آمنه احمدی | ||
4. | چالشهای معلمان دوره ابتدایی شهر کوهبنان در اجرای طرح ارزشیابی توصیفی | |
صفحه 73-88 | ||
محسن ایزدی بیدانی؛ محمدحسن عباسپور اپورواری؛ عارفه اسمعیلی | ||
5. | ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگسازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی) | |
صفحه 89-102 | ||
محمد زینلی پور؛ رضا فخاری | ||
6. | پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن | |
صفحه 103-120 | ||
طاهره زحمتکش؛ مراد یاری دهنوی؛ فاطمه ابراهیمی شاه آبادی | ||
7. | به سوی رویکردی مدرسه بنیان در حوزه رشد و بالندگی حرفه ای معلمان: تعیین عناصر اساسی یک رویکرد اثربخش | |
صفحه 121-142 | ||
فهیمه گندمی | ||
8. | کنشپژوهی/ معلمان بهمنزله محققان | |
صفحه 143-156 | ||
پریسا مایلی؛ فرشته آل حسینی | ||