تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 2,989 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,257,067 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,647,441 |
1. | پیشبینی فرسودگی شغلی معلمان بر اساس تحمل ابهام و خودشفقتورزی | |
صفحه 1-15 | ||
کامران مالکپور لپری؛ اعظم بختیاری رنانی | ||
2. | بررسی عملکرد ناظران و راهنمایان آموزشی در طرح راهبران آموزشی و تربیتی و مقایسه آن با طرح معلمان راهنمای روستایی در استان خراسان جنوبی | |
صفحه 17-35 | ||
میترا عزتی؛ علی سیفی؛ فائزه محمداسمعیلی | ||
3. | مقایسه ویژگیهای شخصیتی دو گروه معلمان ابتدایی مشارکتکننده و بدونمشارکت در طرح جابر 1400-1399 | |
صفحه 37-55 | ||
راضیه عابدینی ولامدهی؛ مرتضی میرزابیگی؛ شهربانو پیشقدم؛ صدیقه عباسی | ||
4. | نقش واسطهای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد) | |
صفحه 57-77 | ||
زهرا مومن فر؛ وحید دستیار؛ گل افروز رمضانی | ||
5. | نشانگرهای شایستگیهای رهبری مدیران آموزشی؛ یافته های یک مطالعه داده بنیاد | |
صفحه 79-106 | ||
ثریا قوره جیلی؛ اسماعیل رحیمی | ||
6. | چگونه توانستیم توسعه حرفهای معلمان را در دوران دنیاگیری بیماری کرونا ارتقا دهیم: اقدامپژوهی معلمان دبستان خیام شهرستان شهرضا | |
صفحه 107-119 | ||
راضیه محمد زمانی؛ علی رهایی | ||