تعداد نشریات | 24 |
تعداد شمارهها | 411 |
تعداد مقالات | 3,175 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,515,198 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,871,515 |
1. | پژوهش روایی: ماهیت تجربه | |
صفحه 3-14 | ||
فرشته آل حسینی | ||
2. | نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیتمعلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور | |
صفحه 15-36 | ||
براتعلی منفردی راز؛ احسان عباسی جوشقان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رضا سنگ سفیدی | ||
3. | ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور | |
صفحه 37-52 | ||
فرزانه امانی | ||
4. | راهکارهای توسعه حرفهای معلمان در کشورهای توسعهیافته با تأکید بر ضرورت توجه به آن در دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 53-66 | ||
پوران خروشی | ||
5. | ارتقاء مهارت حرفه ای دانشجو معلمان با تاکید برتربیت هنری در قالب برنامه درسی پنهان | |
صفحه 67-78 | ||
نرجس رستگاری؛ نعمت الله موسی پور | ||
6. | ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck (دانش محتوایی تعلیم و تربیت) | |
صفحه 79-87 | ||
فریبا عدلی | ||