| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,619,058 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,700,848 |
| 1. | پژوهش روایی: ماهیت تجربه | |
| صفحه 3-14 | ||
| فرشته آل حسینی | ||
| 2. | نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیتمعلم فکور با رویکرد برنامه درسی فاوامحور | |
| صفحه 15-36 | ||
| براتعلی منفردی راز؛ احسان عباسی جوشقان؛ محبوبه سلیمان پور عمران؛ رضا سنگ سفیدی | ||
| 3. | ابعاد تامل و اهمیت آن در تربیت معلم فکور | |
| صفحه 37-52 | ||
| فرزانه امانی | ||
| 4. | راهکارهای توسعه حرفهای معلمان در کشورهای توسعهیافته با تأکید بر ضرورت توجه به آن در دانشگاه فرهنگیان | |
| صفحه 53-66 | ||
| پوران خروشی | ||
| 5. | ارتقاء مهارت حرفه ای دانشجو معلمان با تاکید برتربیت هنری در قالب برنامه درسی پنهان | |
| صفحه 67-78 | ||
| نرجس رستگاری؛ نعمت الله موسی پور | ||
| 6. | ارتقای صلاحیت حرفه ای معلم بارویکرد pck (دانش محتوایی تعلیم و تربیت) | |
| صفحه 79-87 | ||
| فریبا عدلی | ||