آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها402
تعداد مقالات3,077
تعداد مشاهده مقاله4,395,627
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,795,436
زارع, مرجان, براتعلی, مریم. (1400). تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(5), 18-27.
مرجان زارع; مریم براتعلی. "تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 5, 1400, 18-27.
زارع, مرجان, براتعلی, مریم. (1400). 'تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(5), pp. 18-27.
زارع, مرجان, براتعلی, مریم. تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 3(5): 18-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب