آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,025
تعداد مشاهده مقاله4,317,384
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,700,897
Molaei, Akbar. (1400). The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(2), 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028
Akbar Molaei. "The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1, 2, 1400, 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028
Molaei, Akbar. (1400). 'The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(2), pp. 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028
Molaei, Akbar. The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 1(2): 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب