آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,004
تعداد مشاهده مقاله4,293,381
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,681,086
آقازاده, فاطمه. (1402). طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
فاطمه آقازاده. "طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 3, 1402, 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
آقازاده, فاطمه. (1402). 'طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), pp. 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
آقازاده, فاطمه. طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 5(3): 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب