| تعداد نشریات | 25 |
| تعداد شمارهها | 493 |
| تعداد مقالات | 3,836 |
| تعداد مشاهده مقاله | 5,604,357 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,696,690 |
| 1. | نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی | |
| صفحه 1-2 | ||
| جعفر عظمت | ||
| 2. | بررسی تحلیل محتواهای صورت گرفته بر روی کتابهای شیمی دوره دوم متوسطه | |
| صفحه 3-27 | ||
| محسن یوسفی نیاسری؛ اسماعیل اولی | ||
| 3. | طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور | |
| صفحه 28-42 | ||
| فاطمه آقازاده | ||
| 4. | بررسی برخی از کجفهمیهای اساسی و رایج دانشآموزان پایۀ دهم در فصل اوّل کتاب شیمی | |
| صفحه 43-62 | ||
| زهرا خان زاد؛ نیکا نیکرو شالدهی | ||
| 5. | تحلیل محتوای کتاب علوم پایه هشتم براساس مراحل طراحی آموزشی زمینه محور | |
| صفحه 63-81 | ||
| سعید داداش زاده | ||
| 6. | طراحی واحد یادگیری برای آموزش موضوع تولید گاز هیدروژن و اکسیژن طی فرایند تجزیه الکتروشیمیایی آب در سلول الکترولیتی | |
| صفحه 82-97 | ||
| خلیل عطائی؛ امیر دوستدار | ||
| 7. | یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی | |
| صفحه 98-106 | ||
| فاطمه علیزاده؛ طوبی علیزاده | ||