آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها424
تعداد مقالات3,242
تعداد مشاهده مقاله4,610,917
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,935,896
اصغری گنجی, عسگری, خلیلی اسبوئی, علی رضا, یزدانی, طیبه. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(1), 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079
عسگری اصغری گنجی; علی رضا خلیلی اسبوئی; طیبه یزدانی. "مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 1, 1402, 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079
اصغری گنجی, عسگری, خلیلی اسبوئی, علی رضا, یزدانی, طیبه. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(1), pp. 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079
اصغری گنجی, عسگری, خلیلی اسبوئی, علی رضا, یزدانی, طیبه. مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 3(1): 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب