آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها466
تعداد مقالات3,582
تعداد مشاهده مقاله5,213,810
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,404,405
اصغری گنجی, عسگری, خلیلی اسبوئی, علی رضا, یزدانی, طیبه. (1402). مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(1), 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079
عسگری اصغری گنجی; علی رضا خلیلی اسبوئی; طیبه یزدانی. "مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 1, 1402, 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079
اصغری گنجی, عسگری, خلیلی اسبوئی, علی رضا, یزدانی, طیبه. (1402). 'مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(1), pp. 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079
اصغری گنجی, عسگری, خلیلی اسبوئی, علی رضا, یزدانی, طیبه. مقایسه اثربخشی آموزش توجه برعملکرد با یکپارچگی حسی در کاهش اختلال املایی و اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 3(1): 93-109. doi: 10.48310/rme.2024.15764.1079


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب