آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها493
تعداد مقالات3,836
تعداد مشاهده مقاله5,592,237
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,693,383
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. (1403). اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری). نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780
حورا صدرائی; شهرام واحدی; رحیم بدری گرگری; اسکندر فتحی آذر. "اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری)". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 3, 1403, 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. (1403). 'اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری)', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), pp. 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری). نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(3): 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب